Friday, November 19, 2010

Cara2 berjimat kat opis



Dah nak penghujung bulan... keadaan pasaran matawang pon ditutup bercampur-campur dan kengkadang tuh merbahaya kepada bot-bot kecil. Dari dapur camping aku nih berhabuk kat rumah ye arr nak gi camping ntah bile plan punya plan.. last2 err x leh arr bini aku due blan nih truss cancel..disamping tong gas aku yang dah meningkat usianya.. lebih baik aku guna untuk masak makanan kat opis hahah at lease jimat siket perbelanjaan tengahari. Kali nih aku dan penunggu bilik seber memulakan operasi lunch jumaat nih dengan ala kadar jerk... tuh pon si Nusin join skali.. hahah kalo berjaya next week menu lain lak..



Menu hari ni Nasi putih + planta, sambal udang (siot xde udang aku ingat ade udang dalam tin... tipah tertipu) dan sardin. Hehehe slamat menjamu selera!

p/s: Nih kalo bleh aku nak tanam sayur hidroponik kat bilik seber nih.. paling sesuai tanaman strawberi, anggur mahupun salad haha.

4 comments:

Yus said...

hahahahahaha.. korang nih kalakar lah.. tu elaun rumah 750 leh buat makan sebulan kat opis tau...

Ajonz said...

tuuu buat modal lain laa hahahah

edan rashid said...

elaun saya bukan 750... sob sob...

Afrezal Karim aka Rezdrake said...

fuhh gilos.. bercamping pulak bilik server... jimat sebab baru aqiqah ker hahaha

Check This out..

There was an error in this gadget