Wednesday, March 30, 2011

Celak mata untuk Mira

Kelab permotoran selain dapat kenal2 ngan kengkawan baru, kat sini juga kita dapat beli barang/accessories dengan harga yang berpatutan bukan rega mengarut cam kedai abang. Satu lagi barang tuh original!. Bagi mereka yang berkemahiran dalam DIY dapat gak wat sales dalam kelab dengan membekal memasang serta mengujiterima (mentang2 aku tengah sebok wat proposal ngan BQ hahah) barangan original. Kali ni Bro DzulR3 ade wat offer pasang chrome fog lamp case dengan rega yang menarik. Aku rase kedai abang pon lom ade brg ni hahahah.

Lame dah teman ushar barang ni hehe sekali ade budak post trus ler masuk meminang. Akhirnyer berjaye gak si Mira ni dapat celak mata baru heheheh chrome lagi tuh. Sebenarnya parts ni untuk exo MC1 tapi di EOCM heheh semuanya akan jadi kenyataan.

Minggu lepas aku ke kediaman bro DzulR3 untuk pasang bende ni.

Bro Dzul dok tengah pasang cover had baru heheh takdak laa cam kedai bawah pokok ceri abis suma bamper kena cabut buang hahah...

Akhirnyer hehe ade laa siket hapgred/facelift MC1 heheheh.. Dengan rega RM80 termasuk pasang hehehe.. sape nak leh pm bro DzulR3 hehe dengar citer ade stock.. baru masuk... bukan takat casing nih jerk... M line ngan B line pon leh upgrade masuk original foglamp macam H line nyer.. siap ngan suis lagi ooo.. sebijik cam H line... wayaring cam original factory fitting! hahah x perlu risau tap wayar cam kedai abang buat... Rega? hahah RM 3XX jerk...berminat? leh contact aku or dia sendiri kat 019-4516002

Leh refer kat Jimon nyer blog untuk pengguna B line & M line heheh (KHAS untuk ahli EOCM jerkk... hehe kalo lom daftar sile laa daftarkan diri anda untuk faedah seperti ini!).

1 comment:

mdshaari said...

baik punya promosi bro...dah semakin bertambah hensem exo bro nih...hehehe

Check This out..

There was an error in this gadget