Sunday, February 07, 2010

Lunch Gath @ Delicous


Lame aku tak jumpe bebudak kolej aku dulu nih. Since masing2 pon sibuk dengan komitment. So this time around si Sha ler ajak gath and kali nih with the whole geng bang hahah kire satu family laa.. yang mana ade anak bini dijemput bawak skali. So we've decide to had our lunch @ Delicious One Utama since tempat nih center untuk semua laa.

This time around err x cukup ahli ahahah selalu 7 orang hahah time nih minus 2 haha aku x leh nak citer kat sini kang x pasal2 aku kena hahahah.. hanya yang terlibat and kenal orang nih memang tahu cerita disebaliknya hahah. Since dah jumpe kami pon ape lagi dok tanye2 gak la pasal 2 orang nih..ape dah jadi keje kat mana but to the extend malas dah nak citer lantak laa diorang nak jadi ape. Enuff of this. This time around memasing bawak anak yang comel2 yang boleh aku jual muke2 diorang nih untuk produk bayi dengan kamera aku hahaha.

Nway congrats to Sha kerana berjaya menjayakan gath nih.. and time kasi bagi hadiah kat fareez ye. To others it was a pleasure to meet u people again! Next gath bila ar?

1 comment:

Anonymous said...

memang sedap.. tapi kalo x sedap sile complen laa.. kot2 laa..

Check This out..