Monday, February 01, 2010

Meet Da King


sabtu lepas member opis aku nih jemput ler geng 6 jahanam ni menyertai upacara aqiqah beramai2. Bukan kekah aweks tapi kekah durian hahah.Lokasi kebun terletak di Jelebu Negeri 9. Kali nih si Edan soh layan satu jalan pintas melalui ampang ulu langat kuala kelawang Jelebu yang hanya memakan masa 1 jam lebey. Hmm kire ok laa.. ruper2nya tipah tertipu. Jalan yang Edan tunjuk cam siot.. cornner kaw2 hahah aku pon x tau berapa kali laa dok pulas stereng aku melayan cornner kaw2 kat area tuh naik bukit turun bukit akhirnya sampai ler ke Jelebu. Dari situ amik masa lam 10 min sampai le ke kebun. Tapi sebelum tuh singgah kat pekan Jelebu having lunch there.. pehh sedap siot rendang daging dia hahah..


Alrite, lepas melantak kaw2 Durian aku dah tak tau berape biji aku rembat sampai kekenyangan laa hahah.. peh tuh gi kutip bebuah mana patut then packing nak balik. Dah 3 ptg emm nak balik jauh.. but sebelum balik on the way singgah Jeram Toi hmm sempoi gak tempat nih.. awek pon banyak.. kari pon banyak cam mandi kat sungai gangges jerk. Settle mandi gerak balik. Berbekalkan GPS yang ade ntah jalan mana kami ikut masuk lenggeng broga tau2 kuar kat semenyih hahaha.. jimat masa. But blakang aku dah penuh ngan durian hahah dipakej ngan hujan hm semerbak bau durian hahahah.. naik pening kapla hahah.

Credits to Harman kerana sudi menjamu durian kat kami...kalo ada sumur diladang boleh kami menumpang mandi... kalo datang lagi musim durian jangan lupa jemput kami lagi hahah..

No comments:

Check This out..