Wednesday, June 02, 2010

Terjebak lagi..

Aku mula bergiat kembali dalam kelab permotoran. Kali nih xde nyer nak lepak tengok drag ka lumba haram mahupun halal. Tidak ade lagi gadis² aweks² mahupon bohsia² yang leh dipinjam untuk ringan² hahahh. Sejak aku bernikah dengan Mira Exora aku nih bermula laa episod dunia permotoran aku yang baru. New enviroment of different level of ages. Sejak mula mendaftar kat EOCM - Exora Owners Club Malaysia, well tujuan utama aku untuk crackkan Lokatoo aku terima sebahagian dari hantaran pernikahan aku. Tapi bila dah tangan aku gatal menaip rupe2nyer ramai gak yang bagi response. Mana tak nyer ruper2nyer bebudak nih pon asal dari PMC, Properd mahupon Campro club.

Akhirnyer aku pon mengoder starter kit EOCM aku. Alhamdulillah lepas 3 minggu menunggu maka sampai ler starter kit aku. No ahli, t-shirt, dan sticker2 lain. Dah dapat bende nih ape lagi try laa turun TT area Shah Alam. Sambutan menggalakkan. Walaupon dikalangan usia aku ngan bebudak EOCM nih agak jauh laa tapi kalo dah otak pon gile umo pon x kesah. Hahah Lawak memang lawak kalo bergurau ngan geng2 yang " life begin at 40" nih hehe.

Kali nih ade kelainan siket. Yang datang ade bawak family ade bawak anak (bini x caya laki) and ade bawak bini (geng takut bini). Memang enjoy lepak dengan golongan nih. Bukan nak citer pasal top speed layan lap ke ape. Hanya citer minyak exo ko saving baper, baper jauh ko dah pegi, service center bagus or not and macam biasa misi mencari bende2 gadget serta tongkat ali yang dapat memberikan kuasa pada pesawat-pesawat ni untuk membawa keluarga dengan tenang dan aman.


Since aku dah join kelab nih terlupa lak aku nak review pasal mpv nih selepas 3 kali aku bayor installment hehe. Nanatikan reviewnyer.

More info do visit: www.protonexora.com.my

No comments:

Check This out..