Monday, September 21, 2009

Edisi Raya @ Smallville Shah Alam

Pagi raya cam biasa solat sunat aidilfitri @ Masjid Negeri memang ramai 3/4 dari saf lelaki je terdiri dari warga asing hahaha.. bangla,indonesia, inda, arab dan tak lupa gak mat salleh (nih ade yang kawen ngan orang malaysia so tahun nih raya umah bini hahah). Time nih laa aku jumpa schoolmate aku, Dr. Fazrin, Dr. Wan, Dr. Zul, Faisal and Irzal (jiran setaman aku haha selalu jumpa time terawikh kat surau IPK Selangor and since surau pon x siap lagi hish nih kontraktor laa lambat wat keje nak eot jek n payment mau settle cepat hahah). Geng doc akan citer pasal hospital ade yang HKL ade yang HSB laa tuu laa nih laa but still everyone will recalls balik time skol dulu hahah and updates each others.


Lepas solat, beraya dgn family and dengan mertua aku. Mertua aku pon lepas having breakfast kat umah terus gerak ke Teluk Anson. Next will be photo session @ kedai Kodak sec 3 shah alam. Ramai gak family haha and family aku kali nih ade pertambahan ahli baru.. adik ipar aku. The best thing tahun nih yang lelaki jimat cost pakai balik baju melayu time wedding adik aku this year hahaha..


Dah puas bergambor.. raye lak umah adik aku.. layan laksa nih ver(perak + nogori) pedas and ngam hoo... plus rendang tok yang aku dok cari time puasa arini baru dapat.. adik aku ngan mak mertua dia masak pehh. Next mata lak stone layan tido dulu pehhhh feeel oooo lepas layan lemang and ketupat tido lak siap cuaca lak ujan perghhh.. Around 3 gerak to Damansara. Fedral highway line clear.. nih kalo wat rekod Klang KL mau leh cecah 4-5 min hahah.. tapi aku wat sunday drive hahah 60km/j all the way to damansara.. There raye ngan nenek paduka tok aku hahah. Layan lak biryani si Nurul @ my cousin wat.. ahh not to mentioned ade kek demm.. cheese cake and chocolate cake pehhh meleleh.. thanks Nurul walaupun x dan nak jumpa but still ang dah tunaikan janji nak wat kek cekelat time raya hahah.. Shedap woo..


Oh ye.. Congrats to Shazli & Murni on their next new little hero! Dzulfareez got another new cousin.. and this year duit raya pun kena up siket laa haha.. err name Shaz lom taruk lagi tapi aku panggil dia Syawal pasal dia lahir dah dekat nak raya. Raya not ends here but will continue... Tomorrow... a long journey to Parit Buntar.

No comments:

Check This out..