Sunday, September 13, 2009

Friday @ Masjid Besi Putrajaya

Masjid yang modern dan serba indah nih tersergam indah kat putrajaya. Apa yang menarik? selain dari rekabentuk dari jerman dan china (nih lepas aku baca artikel laa) dan ruang solat yang besar di kelilingi air ( yang nih payah nak explain kena gi tengok sendiri), pengudaraan sangat nyaman dan suasana amat tenteram. Aku suggest kalo orang yang ade masalah jiwa kacau nak menenangkan diri arr mai laa masjid nih.. bersolat kat sini dan baca al-quran serta melihat permandangan tasik putrajaya dikiri dan kanan masjid insyallah dapat mengurangkan tekanan perasaan jiwa dan rohani anda. Ni adalah olahan aku je. Selain itu masjid nih gak bergerak sebagai institusi kerohanian dan pendidikan islam dengan lebih modern. Aku tak abis ronda lagi kat masjid nih al maklum laa aku pi pon time solat jumaat.






No comments:

Check This out..