Thursday, September 30, 2010

Menggodek Lookato




Pebende tuh Lookato? hmm Lokatoo nih alat navigasi yang aku dapat masa aku beli exora dulu. Hmm tapi aku nih jenis suke nak explore lagi ape bende nih boleh buat. Ye la dah ler OS Win ce 6 tuhh aiseh kali nih aku citer teknikal siket. Serba sedikit mengenai alat nih selain dapat membantu menunjuk arah (macam haram asyik salah je jalan hahah dah ler jalan sume jauh belake) ade function2 lain yang aku lom discover. Eversince bende nih kalo on jer trus masuk main menu yang telah disetkan. So aku menggiatkan diri dalam forum eocm dan ip mart mahu pun low yatt untuk mengushar cam ner cara depa hack bende nih. Alhamdulillah berkat bertanya dan skodeng disetiap ruang2 tingkap forum aku berjaya crack lookato nih untuk membolehkan Papagox5se mengambil alih tugas navigasi.

Garmin? aku dah biasa pakai boring dah so now try yang baru. Smalam masa aku jumpe bebudak eocm, si raymie ade plak terbawak dia punya gps pehhh terliur aku tgk dia punya dah kena hack heheh so apa laie aku pon meriki blog budak eocm nih banyak dia ajar cam ner. Petang tadi aku berjaya mengupload lauchpad aku hehe lebih bergaya laa lepas nih. Aku pon dah berjaya menginstall papagox5se dan tadi baru je selesai download application lain untuk lookato aku nih.


Sok aku update camer rasenyer menggodek Lookato ni. To those proton owners yang dapat gps nih jgn ler buang heheh leh pakai hmm banyak kegunaanya heheh...

Hmm next project aku nak gi ushar kat jalan pasar mau cari cable untuk wireless reverse cam atau cable nyer.. hmm maybe DIY sendiri kut..

my credit to Jimon

No comments:

Check This out..