Wednesday, November 11, 2009

Kisah Subuh hari.


4.45am pagi tadi wife aku kejutkan aku pasal nak pinjam credit card aku. Roper²nye nak beli fight ticket ke Sabah. Ape mimpi bini aku tetiba ajak gi Sabah lakk.. sebok dia dok call member² si Aznie ngan Kecik pepagi buta haha sanggup bangun lak tuh depa hahah. So check out tiket aje RM 48 sehala untuk 8 orang hahar kire laa baper sorang?

Hmm RM 96 jengget untuk 8 orang.

Tung tang x 2 came up to RM296 inclusive beg ngan pilih seat. Kalo 8 orang? haha RM 37 hengget jerk gi balik Sabah. Wah naik belon aku nanti ke sabah bah..

530am settle payment.. tambah lagilaa hutang aku hahah. Masuk opis arinih selsema haha demm and x cukup tido hahah.

3 comments:

.: ayesha.ahmad :. said...

apa kata ko beli kan aku, am n pojie tiket pg langkawi ke, tengganu ke..mcm best jon..

Ajonz said...

ceh boring laa langkawi.. balik kg aku jerk.. terengganu dah gi dah..next year gi lagi ngan 13 ghost hahaha

lynne said...

he he thank u ayang. u r the best!! insya allah kita enjoy tg aru & manukan island in july 2010 yeah!!

Check This out..