Wednesday, July 08, 2009

Bila Megathron Jumpe Optimus Prime


Tak yah cakap banyak korang cari laa kat Stesyen Minyak Petronas Nationwide haha.. Optimus Prime dah ada dalam colletion aku tinggal megathron jek.. nih pon megathron edan nyer hahah.. pinjam kejap Wa bikin panas line jek..

2 comments:

Riezal said...

pergh.. rajin hang duk mengkolek.. kaya stesen petronas tu kalau skali hang duk beli 2,3 .. abis laa anak hang besaq skit tercabut abih kaki megatron .. nanti turun cam hang.. gak pomen2 abeh toys tu.. hang tengok laa nanti.. dia buat megatron jadi optimus prime haha

Ajonz said...

hahahah dulu x dan nak kolek.. laa nih ja bleh.. aku kolek pon x bukak box hahah simpan dalam tuh huhahahah sok2 mana tau terdesak ka gearbox rosak ka leh jual bumblebee sebijon.. dapat gak duit hahaha oit tuh smallville bile mau angkat oii..

Check This out..

There was an error in this gadget