Monday, July 20, 2009

Dinner @ BigFood TTDI Jaya



Since mak aku nyer buvday and adik aku and my little hero nyer buvday dalam blan 7 nih so aku decide nak belanja depa makan laa hehe. Memula tuh nak try kat Shuhaida sec 13 but then tukar plan nak makan western lak hmm credits to my wife yang bagi idea hehe. So petang semalam both of us gi wat booking heh mana tau kot² tak dak tempat lak. Yang nak makan pon sume nih tahap phirana(makan sampai licin tapi x leh tunggu oder lambat sangat haha).

Arrived there around 8.15pm hmm just nice for dinner. Meja reserved pon dah siap. Bagus gak depa nih siap call lam kul 8 tuh nak confirm mai ke idak. Restoran enviroment hmm sempoi cam chilli's pon ade gak sepc dia siket². So order masing² dinner plate. Ada nak fish n chip laa chiken pancung laa 1/4 ciken laa and not to missed pizza. Style food sini ade regular and bigfood. Naper lak ade bigfood nih hahah.. Bigfood nih untuk makan 2 orang kire 1 pinggan share 2 haah dengan erti kata lain.. kalo yang lapar tahap gaban and yang suke order lebey leh mintak version bigfood cuzz they make it double hahah. That includes air gak hahah wife aku oder manggo gelas besor which means manggo big food.


Next dah makan sure kena bayorkan hahaha.. price hmm quite reasonable for a western food. So since aku nak belanja(tuu pon hutang dulu ngan bank hehe) aku pon nak gi bayor.. sekali tany ropernyer cash only hahah demm aku x bawak cash and ringgit aku ditutup pada dagangan sederhana. Apa laie dengan selambernyer aku pau pak aku hahahh. Ujung blan nanti bayor balik ye hahahah :P. Ni antara yang tak best kat kedai nih.. card x leh pakai haha apa depa ingat suma yang makan bawak duit berkepok ke lam poket haha.. ade kemudahan xmo guna. Salah aku gak masa booking tak tanye hahahah.. Next time check dulu. Tapi nak wat cam ner hah at lease dah try makan kat kedai nih hehe.

Restoran: Big Food
Location: TTDI Jaya Shah Alam
Food type: Western & Italiano
Price: Reasonable and standard western food
Recomended: yes
Advice: Please bring your cash! no cards transaction.


No comments:

Check This out..