Monday, July 06, 2009

Weekend Happenings


13 Ghosts Outings Movie Mania - Transformers 2. Demm nice! lagi best kalo tengok ngan member² yang sekepala hahaha.. can't wait for second attempt haha tak puas tengok sekali jerk sure kena tengok 2-3 kali punya. Time kasih kat Bae kerana sudi jadi runner beli tiket. Wa gelak besor malam tuh. Action dia pehhh layan beb.. pada yang membesar bersama tranformers sure x miss nyer la gi tengok citer nih.


A Visit to Pasar Borong Selangor. Haha niat memula nak beli ayam cuzz malam tuh mak sedara nak mai. So pepagi dah gerak gi serdang nak cari ayam. Kat sini je leh dapat yang fresh nyer and rega pon murah.. pasar lain cam harem je harga dia mahal nak mampus esp PASAR MODERN SEKSYEN 6 SHAH ALAM mak aku beli ayam 2 ekor + dada siket pon mau dekat RM40 ++ kat sini aku dapat 5 ekor (ayam sekor berat sekitar 2 kg) = RM 60 jek hahah lu pikir laa sendirik.. nak jual pon kena jujur gak... dah bagi rega siling nak rega bumbung lak. Dari ayam sampai laa sayur laa ikan laa abis semua mak aku ngan wife aku borong. Aku ngan anak aku sanggap last² layan roti telur kat gerai depan pasar tuh sementara tunggu depa shopping sakan hahaha.



Operation Ozzy Move Makeover. Sian aku tengok si Ozzy nih lame tak terbelai ye laa aku dok abiskan masa ngan bimmer aku tuh haha.. So since aku dah dapat kedai acc yang rega pon leh kawtim and tokey dia pon sekepala, aku pon bagi peluang kat Ozzy nih gi make over siket. Kali nih aku masuk tinted 50% gelap hengat² siket dan adjust siket no plate hehe kasi nampak vouge gituh haha maklum laa yang nak pakai nih wife aku so kete dia kalo leh nampak vouge siket. Nasib baik LV tak buat rim haha kalo idak aku dah sumbat dah haha.. Ape lagi yang aku dah wat ngan Ozzy nih? emm masuk eyelid emm kasi bulu mata lentik.. rim 15" magkuk tingkat siap sagat lagi haha kalo naik 4 orang haha tapi body dah ketuk.. tinted dan lainya emm maybe standard lagi. Tak boleh nak extreme sangat hah u know lady driver. Lobang ka divider ka main langgor jek. Heheheh

No comments:

Check This out..