Wednesday, June 10, 2009

Troubleshoot Neo

Lunch tadi member aku call soh rescue keter dia. Ingatkan brake down ke accident ke ape.. ruper2 nyer pintu x leh bukak. Hmm mana nak cari pomen kat putrajaya/cyberjaya.. bodoh gak authority kat sini xmo bagi bukak woksop area putrajaya/cyberjaya yang ade pun jauh gile semuannya ada dipinggir putrajaya.
So aku pon roger la dak opis aku si Hasbul da ajis sotong. Nasib baik dia ade member dak woksop dari nilai pehh.. but before that lepas lunch ade lagi satu keter dak opis aku dah rescue bersame ngan dak² opis yang lain.. haha nih plak alarm nyer kes.. sudah makan batteri keter dia kaw² last² kena gak guna keter green goblin edan untuk jump start. Hahah selama aku keje sini "jumper" aku dah banyak berikan jase haha.. Back to the story.. Aku jumper member aku ptg tadi kat mamak ngan si pomen nih. Ijal the pomen de woksop kat nilai. So lam 5.30 tuh gerak gi cyberjaya. Sampai sane ingatkan nak wat jalan mudah laa cari pintu lain yang ade lock? hahah rupe²nyer ada 1 je pintu leh bukak pakai kunci hmm lain x dak hahah.. haha nak security nyer pasal bile jadi cam nih hmm memang payah pun.. tahniah kepada pembuat kenderaan ini.
So si Ijal pon godek punya godek korek punya korek pon x jalan.. last² kena cabut gak handle..pakai cable tarik siket baru pintu leh bukak. So cable tuh pengganti handle tempat bukak pintu hahah. Mission Accompolished.


No comments:

Check This out..