Friday, May 15, 2009

Breakfast for the day.

Sampai opis around 8.00am jumpe si yus.. sblm naik lif, skali tgk kat tangan dia ade berbungkus something.. aku tanye dia..

Aku: Uih bungkus... mende ko bungkus?
Yus: Nasi lemak.. atas(food court) pehh.
Aku: berape?
Yus: 1.20 jek
Aku: Cantek arr nak gak arr pekena nasi lemak..

so lepas aku punch in aku turun gi food court blakang.. rama
i gak staff tgh breakfast.. emm ade yang menjemput.. time kasih.. ehehe. So aku pon gi beli la nasi lemak + karipap nih kat then bawk balik makan kat meja sambil check email and layan speed racing @ facebook haha.


Comment: overall sedap maybe aku lapar or maybe dah lame x kena nasi lemak.. tapi ape2 pon nasi lemak gembira @ sec 3 shah alam gak sedap hahah nanti aku review utk korang ye.

No comments:

Check This out..