Sunday, May 24, 2009

DIY For The Week - Hilangkan Calar kat Body Keter

Pagi nih aku melayan bimmer aku. Kasi mandi lap dan belai serta bersihkan luar dalam bimer aku nih. Dah siap lap semua tetiba nampak abis semua calar balar kat keter aku nih. So aku pun sediakan barang2 untuk ilangkan calar balar kat keter nih.

Jenis Formula yang digunakan. Harga RM24.00 jek. Aku beli bende nih kat kedai Hardware.


Senang je nak guna.. tuang bende nih siket kat tempat or area yang ade calar then buat cam wax keter. Tenyeh sampai calar x nampak. Peh tu lap ngan kain bersih. In the end output dia lebih kurang cam wax gak.. tempat tuh akan nampak berkilat.


So kepada sesiapa keter yang ade calar balar try cari produk nih. Memang berbaloi kalo wat sendiri.. anto kat tempat waxing mau 100-200 beb kena.. nih wat sendiri puas hati. So start DIY today!

No comments:

Check This out..