Monday, May 18, 2009

Saloon For my Bimmer.

Went for my sunday wash yesterday, cam biasa aku bawak bimmer aku ke saloon nyer. Basuh sini best siket compem kilat and keter x banyak. Cam smalam aku dtg xde orang haahah best, so org kat saloon nih leh entertained bimmer aku nih lebih siket. 

Loc: Sec 13 Shah Alam
Saloon name : Race Auto Spa (blakang SPS sec 13 kat ngan restoren pelaga)
Operation Hrs: 9 am kut - 6pm everyday.




Ape yang best kat sini? Barang2 yang dia pakai/guna dari product autogylm (http://www.autogylm.com). Branded nyer product. Aku dah banyak compare ngan kedai2 lain. Sini gak best. Kilat and bersih tahan lame oo tuh kalo x hujan laa.. Bab rega.. stendet price RM10.00 for my car. Siap ade so call loyalty card lagi.. basuh 6 kali the next basuh will be FOC!




Bagi yang dok area shah alam tuh try le gi basuh kat situ. yeah!



4 comments:

.: ayesha.ahmad :. said...

ko ingt ko sorang je,aku pun penah cuci keta kat sini la...

Ajonz said...

aku slalu gak cuci sini.. saje mempromote

Afrezal Karim said...

pergh location macam terpencil tersorok.. macam ala2 NFS most wanted... weh basuh sendiri laa bimmer hang tu dah lama dahagakan kasi syg belaian ang.. asyik duk bagi keling belai jaa skang sian dia

Ajonz said...

kalo ang tgk cite drama bersiri yang ade layan drift arr depa main kat sini laa.. sini mana main keling.. indon gak basuh hahah.

payah oo nak belai bimmer kat umah.. kang dok cuci tayor jek ade laa sora2 berbunyik. "Jon hang tolong pi kedai sat beli kicap laa gas laa tuu laa nih laa" ilang climax trus. hahahah

Check This out..